Ne každý chce nebo si může dovolit nejposlednější výkřik buginové techniky RZR XP TURBO. Polaris to ví. Pro ty méně náročné má taky řešení.
Teď se tu nebavíme o nějakém nižším objemu, ale pořád o RZR 1000. Ovšem už ne XP 1000 ale S 1000. Tenhle model se vydává za cestovní verzi, už ne vyloženě sportovní nářadí. RZR S 1000 proto stačí užší rozchod kol – 60 palců / 152 cm (šasi RZR 900) i nižší výkon motoru. Zatímco ostře sledovaný turbomotor plní titulní stránky magazínů výkonem 144 koní, tenhle litr si vystačí s rovnou stovkou. Je to paradox – ještě před pár lety by to byla absolutní špička, dneska pouze umírněná verze.
Užší podvozek taky v rámci úspor nenabízí poslední evoluci tlumičů, tady stačí „pouze“ Fox 2.0 Podium X. Do standardní výbavy se tady počítá i posilovač řízení.
Stroj je o 2300 dolarů levnější než XP 1000 a o 3300 dražší než RZR S 900.
Předchozí článek