Ono to při představení nových motorů Can-Am tak trochu zapadlo. Kromě nových Outlanderů tu jsou totiž taky nové Renegady!
Nové motory 570, 850 a 1000 ccm se totiž budou montovat i sportovních ikon Renegade. Velmi populární série X xc je do budoucna dostupná s motory 850 a 1000.
A co, že Renegade X xc nabízí? Oproti základu, kterým jsou Foxy HPGTM jsou tady 1,5palcové tlumiče Fox Podium RC2 (pomalá i rychlá komprese, odskok, předpětí), běžné hliníkové ráfky nahrazují 12palcové beadlocky, hliníkový šustech, posilovač DPS (třímódový – MIN,MED, MAX), rychlý Visco-Lok QE přední diferenciál (běžný model má pomalejší dif Visco-Lok a nemá tím pádem posilovač řízení), bástry, hliníková řídítka a samozřejmě specifický design. Barvy to jsou jenom dvě: bílo-černo-červená nebo digitální kamufláž-zelená manta.
Jenom pro připomenutí: motory Rotax pro modelový rok 2016 přišly s vyšším objemem u dvouválců – 570, 850 ccm, litr zůstal. Výkonově to znamená 48 (+4%), 78 (+10%) a 89 (+8%) koní, takže Can-Am dorovnal výkonnost litrového Polarisu a u 850 překonává polarisí 850 o jednoho koně 🙂 Zajímavostí je například to, že inženýři Can-Amu mysleli i na dokonalé chlazení rozžhavených koní – litr dostává chladič s kapacitou 27 kW, 850 a 570 si pak vystačí s menším 22 kilowattovým…
Předchozí článek