Polaris představil hned dvě varianty svojí největší cestovní kolky – Sportsman XP 1000 a Sportsman Touring XP 1000. Oba dostávají litrový dvouválec původem ze Scramblera, jehož kořeny sahají ke Sportsmanovi XP 850.
Polaris představil hned dvě varianty svojí největší cestovní kolky – Sportsman XP 1000 a Sportsman Touring XP 1000. Oba dostávají litrový dvouválec původem ze Scramblera, jehož kořeny sahají ke Sportsmanovi XP 850. Touring dostává pohodlnější sedačku s bohatším polstrováním a těží i z přepravní kapacity čítající 54 kg na předním nosiči a 109 kg na zadním, celkově se stovkou zabudovaných kotvících bodů pro gumicuky. K tomu se přidává tažná síla 680 kilo nebo 2500librový naviják. Výrobce slibuje i lepší podsvícení přístrojovky nebo nové světlo v kapličce.
Je tu i něco pro ne tak náročné kolkaře, i když jak se to vezme. Modely Sportsman 570 SP a Sportsman Touring 570 SP dostávají na rozdíl od standardního modelu zcela novou lichoběžníkovou přední nápravu a v základu i posilovač řízení nebo 14palcová hliníková kola s 26palcovými pneumatikami. Nebudou tu chybět ani systémy pocházející z větších strojů – kromě EPS, to je motorová brzda EBS nebo kontrolované sjíždění svahů ADC. K dispozici je i větší 660wattový alternátor, který utáhne vedle posilovače i další elektrická zařízení, pokud bude potřeba
Modelové rok 2015 taky znamená pracovního Sportsmana X2 570 s korbičkou na 180 kg nákladu zaměnitelnou během několika sekund za sedačku spolujezdce. Protože to je pracák každým coulem, dostává hned v základu taky EPS a kratší redukci v převodovce.
Pro extra spořivé čtyřkolkáře vymyslel Polaris úplně ten nejzákladnější model v plnohodnotném šasi pět set sedmdesátky – Sportsman ETX. Bude mít menší motor a 30 koní.
Předchozí článek