Vedle velké bomby, kterou byl počátkem prosince představený Scrambler XP 1000, trochu zanikla premiéra vyvoněného Rangera XP 900 Deluxe. Jak už název napovídá, je to nejluxusnější pracovní náklaďáček od Polarisu.
Výrobce samozřejmě píše, že Deluxe stanovuje prakticky novou třídu a bla, bla. Papír snese samozřejmě hodně, nicméně pravdou zůstává, že do teď jste moc možností ke koupi skutečně luxusního UTV neměli. Pravdou taky zůstává, že málokoho by něco takového taky napadlo a kdo chtěl, tunil si sám…
Deluxe vznikl z posilovačové verze Rangera XP 900 EPS, ke které přidal výrobce ještě další unikátní komfortní výbavu. Jde především o přepracovanou kabinu, kam se nově dostaly prošívané čalouněné sedačky ve dvoubarevném provedení (řidičovo je nastavitelné) – a je jen dvoumístný na rozdíl od základu. Nová středová konzola ukrývá uzavíratelnou schránku na drobnosti, na přepracované palubní desce nechybí rádio s repráky v bocích kabiny. Mnohem důležitějším detailem jsou pevné dveře sahající po lokty posádky, které navíc dostávají efektní designové zpracování.
Ranger Deluxe tak působí výrazně sportovnějším dojmem než základní provedení, i když jeho další výkony zůstávají nezměněné: na kouli utáhne devítimetrákový přívěs (nejvíc ze všech UTV), na korbě uveze přes 450 kilo, nechybí pohon všech kol On-Demand True All-Wheel Drive ani výkon 60 koní.
Technické údaje:
Motor: vodou chlazený dvouválec
Rozvod: DOHC/4
Zdvihový objem: 875 ccm
Max. výkon: 60 k (44 kW)
Plnění motoru: EFI
Převodovka: CVT
Pneumatiky vpředu/vzadu: 25×10-12 / 25×11-12
Rozměry dxšxv: 2960 x 1520 x 1930 mm
Rozvor: 2060 mm
Světlá výška: 305 mm
Zdvih kol vpředu/vzadu: 254/254 mm
Suchá hmotnost: 602 kg
Nosnost korby: 454 kg
Tažná síla: 907 kg
Nádrž: 38 l
Předchozí článek