Pro modelový rok přichází Can-Am s poměrně zásadním posílením svojí modelové řady! Jsou tu tři nové motory a posílený turbo Maverick!
Během posledních dvou let, kdy se inženýři Can-Amu a Rotaxu zabývali vývojem motorů, pracovali na třech jednotkách pro čtyřkolky a turbeném litru pro buginu.
Rotax 570
Pro Outlandera a Outlandera L motoráři připravili nový dvouválec o zdvihovém objemu 570 ccm. Dostal větší písty a delší zdvihy, stejně tak i delší ojnice. Výsledkem je o 9% vyšší točivý moment a o dva koně vyšší výkon, který teď vrcholí hodnotou 48 koní.
Rotax 850
Pro modelový rok 2016 se zvětšila i letitá osmistovka na 850. Opět to jsou větší písty (bez úpravy zdvihu), nové jsou hlavy i sání (z Mavericka). Výsledkem je 78 koní (i koně víc než má Polaris!), což je o 7 koní (9%) víc než dřív a o 7% vyšší je i točivý moment.
Rotax 1000R
Pro litrový dvouválec používaný ve čtyřkolkách došlo na zvýšení výkonu na 89 koní a tím Can-Am dorovnal výkon s konkurenčním Polarisem. Je to opět zvýšení výkonu o 7 koní (9%) a zase došlo na výměnu pístů a hlav i sání z buginy Maverick.
Rotax 1000R Turbo
Can-Am drtí konkurenty ve velkém stylu – turbomotoru z nejsilnějšího Mavericky přidal dalších deset koní na výsledných 131! Můžou za to větší vstřikovače i vyšší tlak na turbu. Pro nový výkon byl upraven i variátor.
Předchozí článek