Lazareth LM847: Čtyřkolka na steroidech

od
0 komentář

p_max_size
Až vám bude zase další kanamista vyprávět, že má pod plasty strašně moc výkonu a má tam ostrou vačku, větší sání a powercommander, už se jenom ušklíbnete… Tedy pokud vám v garáži stojí LM847.

 
Lazareth se sice dost často, tedy asi vždycky, vymyká tradičnímu pojetí toho, co berete jako čtyřkolku, ale čtyři kola a řídítka to má, takže co…
Tohle ale už tyhle kluci francouzský už docela přepískli. Postavili „čtyřkolku“ s motorem V8 a přivezli ji na právě probíhající ženevský autosalon. Spíš tedy postavili na stolici 4,7litrový V8 a kolem přidali to nejnutnější. Podobný motor už sice do kolky poslali i dříve, ale tohle je unikát svým uložením kol (všechna čtyři letmo uložená) a zejména naprostou dominancí motoru jako designového prvku. Takhle tenhle osmiválec od Maserati neuvidíte v žádném autě!
lm84712-copier img_2512-ok-copier lm84714-copier
 
 
 
 
 
LM847 za jízdy (jezdil na tom vůbec někdo?) pracuje jako dobře známé 4kolové skútry, kdy se vůči sobě kola vždy posouvají a tím dovolují stroji naklopit se do zatáčky.
Osmiválec z Maserati dává výkon plných 470 koní a točivý moment 619 Nm a i v autě je s ním hodně zábavy. Jak to jde uřídit na Lazarethu, toť otázka… Asi nebude od věci uzavřít po koupi i hodně dobrou životní pojistku…
Jediné s čím při řízení asi nebudete mít starost, je řazení. má jeden stálý převod a hydrodynamický měnič točivého momentu, takže prostě sáhnete na plyn a jede to…
lm8479-copier

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

twenty − nine =