Kawasaki se aspoň za velkou louží snaží konkurovat velkým americkým značkám na poli sportovních náklaďáčků. Japonská zbraň se jmenuje Teryx.
Teryx byl postupně zdokonalován od roku 2008, kdy se objevila jeho původní podoba. Zatímco v roce 2014 přišla doslova revoluce a UTV od té doby vypadá docela dost nasupeně, pro rok 2016 jde spíš o doladění formy.
Nejpatrnější tak je přepracovaná přední část, která se zasloužila o ještě agresivnější look. Jiná je i přední kapota nebo nárazník. Nově má Teryx čtyři přední lampy namísto dvou a ty jsou ještě navíc v limitce a v Camo Edition plně diodové, základ je halogenový. Nový styl mají i 14palcová kola.
V kabině je novinkou nastavitelný volant, který lze i odklopit a usnadnit tak nástup do vozu. Volant má navíc silnější věnec pro pohodlnější úchop. Sedačky už posuvné byly, ale teď se s nimi dá hýbat bez použití nářadí. Nově zpracovaná palubní deska obsahuje přípojky pro zapojení elektrického příslušenství z firemního katalogu, počítá se i s montáží autorádia, jsou tu navíc přidané další odkládací prostory.
To není všechno, Kawa hlásí i optimalizaci továrního nastavení sériových tlumičů Fox Podium 2.0. Ty jsou tady nastavitelné jak tuhostí pružiny, tak i úrovní útlumu.
Za základ v USA dáte 12 999 USD, tj. necelých 290 tisíc Kč.
Předchozí článek