Christopher „Marshall“ Burke je majitelem firmy Marshall Motoart a designérem i výrobcem všeho kovového. Svojí vášeň pro vytváření unikátních technických kousků doplňuje talentem pro zpracování kovů, lakování nebo práci s kůží.
Teď sice pracuje na hliníkovém šasi pro RZR, ale to rozhodně není první projekt spojený s touhle značkou. Už postavil třeba monster truck z RZR (motor z Corvette a 540 koní!) nebo Rangera 6×6 s expedičním vozíkem…
Teď je na pořadu dne Superleggera RZR, tedy v překladu z italštiny něco jako superlehký RZR. Šasi je kompletně z hliníkových trubek, profilů, jeklů a plechů. Superleggera bude mít o cca 20 cm delší rozvor než originál a o stejnou hodnotu bude i širší – můžou za to na každé straně o 10 cm delší ramena náprav. Odpruží je nové Foxy Internal Bypass.
Pohon taky sériovku nechává daleko za sebou – K&T Performance dodal kit na zvýšení zdvihového objemu z litru na 1103 ccm, nechybí turbo s mezichladičem. Výsledkem by mělo být víc než 200 koní, o které se následně postará variátor se spojkami od STM Powersports.
S touhle výbavou jde samozřejmě o pouštní závoďák, takže gumy budou lopatkové od Fullerton Sands Sports, uvažuje se ovšem i o pásech pro případné využití na sněhu.
Uvnitř hliníkové klece se počítá jenom s místem pro jednoho. Celé tohle dílo vzniká taky pro účast ve speciálním televizním pořadu Destination Polaris, kde se každý týden představuje speciální stavba čtyřkolky nebo UTV v rámci rubriky Project X.
Předchozí článek