Kymco UXV 700

Kymco UXV 700

Kymco uvedlo na americký trh nové UXV 700. Žádný závoďák se nekoná, tady půjde opět o práci a profi používání.

03
Nové UXV 700 navazuje na zatím jediný kousek v katalogu Kymca – UXV 500, který zase vznikl za použití prověřeného půllitrového motoru ze čtyřkolky. Sedmistovka tak navazuje nejen na stávající náklaďáček, ale i na předloni představenou čtyřkolku MXU 700, která se u nás zatím neprodává. Motor o objemu 695 ccm sice vychází z konstrukce pětistovky, ale díky optimalizaci materiálů a upravené konstrukci je dokonce ještě lehčí než půllitr a má o devět koní vyšší výkon.
2014_kymco__uxv700i_black__left__riding_on-dirt
Vlastní konstrukce UXV slibuje slušné vyvážení pro jízdu díky uložení motoru uprostřed stroje – přímo mezi sedadly. Ani jeho výkon nevypadá nudně – 45 koní je na práci i na expedice adekvátní hodnota a na základě zkušeností s motory Kymca je jasné, že tohle opravdu pojede (maximálka je kolem 90 km/h). Převodovka nabízí tradičně pozice LHNRP, pohon předku se připojuje pro Kymco typickým otočným ovladačem nalevo od volantu.
2014_kymco__uxv700i_close-up_4wd-switch
kymco-2014-uxv-700i-sxs-dash
V představených verzích (značka představila sedmikilo hned v pěti variantách výbavy!!) je i jedna pojmenovaná TURF a ta, jak asi tušíte, dostala diferenciál i dozadu, a tak je možné tohle UXV používat třeba na pěstěných trávnících nebo pro převoz těžkého nákladu. Vedle standardní verze to jsou bohatě vybavený SP, trochu míň obdařený LE, už zmíněný nákladní TURF nebo pro lovce určený HE (Hunter Edition).
2014 KYMCO UXV 700i LE
2014 KYMCO UXV 700i HE
2014 KYMCO UXV 700i Turf
 
Text: red
Foto: Kymco, ATVriders.com

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

four × three =