QUAD 06/2015: Začínáme třetí pětiletku!

od
0 komentář

01Quadfest je za námi, skoro za námi je i celý rok 2015. Jaký byl ten váš?

Splnili jste svá novoroční předsevzetí? Najezdili tolik, kolik jste si přáli? Quadu se splnilo jedno nikdy nevyřčené přání – být tu s vámi deset let! Oslavili jsme to společně řádně právě na Quadfestu. Offroadovým ježděním, přátelským klábosením a dobrou atmosférou… Bylo to osvěžující pro nás a věříme, že i pro řadu z vás, kteří jste přijeli nebo přišli a strávili celý den nebo jenom pár desítek minut ve společnosti stejně postižených fandů čtyřkolek a buginek. Teď společně načínáme další dekádu a budeme tvrdě makat na tom, aby byla stejně úspěšná jako ta právě uplynulá. Kdyby tohle někdo v roce 2005 řekl tehdejšímu šéfredaktorovi Přémovi Vaňkovi, poklepal by si na čelo a slovníkem sobě vlastním by ho odeslal do patřičných míst…
Díky za přízeň a přejeme vám pěkné svátky i úspěšné vyjetí do nové sezóny!
 
 
09-11_Page_1Dětské čtyřkolky: Co děti, mají na čem jezdit?
Český národ má minimálně jednu specialitu, se kterou se nikde moc nechlubíme – závodíme v tom, kdo co koupí za nižší cenu a kdo víc ušetří. Ať už jde o jídlo, oblečení, benzin nebo cokoliv jiného. Jestli se někdo chce cpát levným salámem bez stopy masa, je to jeho volba, my víme svoje. Kde určitě šetření na místě není, to jsou věci pro děti. Dětské čtyřkolky zejména.
Nikdo z nás nechce, aby si jeho prcek něco udělal a už vůbec ne zásluhou svých rodičů. S podivem pak je obrázek pětiletých dětí drandících na tom nejhorším čínském šmejdu, co se vůbec dá sehnat. To radši pořídit prckovi ojetinu něčeho kvalitního, nebo pár měsíců počkat a došetřit na novou. Rozdíl mezi tím, co koupíte za deset (i míň) a třeba třicet tisíc, je totiž diametrální…
 
Can-Am Defender: Jezeďák od BRP12-13_Page_1
Can-Am ukázal většinu novinek už v červnu, ale už pár let neplatí, že se všechno uvádí jenom v jeden termín. Takže v září přišel ještě zcela nový náklaďáček určený pro profesionální použití.
Koncern BRP vždycky tahal v pracovní sféře za kratší konec provazu, teď to má být jinak. Je tu přímý konkurent Rangerů a Prowlerů. Commander je spíš výletní a na velkou práci to s ním nikdy nebylo, Defender, to bude jiná káva – prostě Heavy Duty!
 
 
 
20-22_Page_1Polaris Sportsman ACE 570: Větší ACE
Polaris byl ve světě ATV vždycky tak trochu průkopníkem. Když přišel s modelem RZR, hodně lidí si klepalo na čelo. Ano, cesta to byla trnitá, ale dnes mají side-by-side nemalý podíl na trhu čtyřkolek. A stejné to může být i s ACE, po třistadvacítce přišlo nové vozítko s dospělým motorem a my jsme měli šanci se v něm jako první svézt a zjistit, jaký má takový stroj smysl…
 
 
 
30-31_Page_1
 
Can-AmMaverick1000 X ds Turbo: Maverick Turbo = nejlepší nářadí na české trati!
Nastoupit v půlce sezóny do závodů a pak je s přehledem vyhrát, to chce velkou dávku řidičského umění a taky adekvátní techniku. Tou podle všeho je tenhle přeplňovaný Maverick Dušana Padevěta, Tomáše Pázlera a Petra Špaka.
Hodnocení stroje necháme nejpovolanějšímu – někdejší čtyřkolkář Dušan nedá na Mavericka dopustit…
 
 
 
50-51_Page_1
Polaris XP1K3: Offroadové porno
Kdyby vás snad třetí pokračování série XP1K lehce zklamalo, použitá technika nemůže. Jde zase o precizní prácičku z dílen Holz Racing Products a na stroji se jednoduše znovu vyřádili ti nejlepší z branže.
Základ je jasný – Polaris RZR XP TURBO. Pro někoho víc než dost extrémní stroj, pro RJ Andersona jenom základ, na kterém je potřeba změnit tisíc věcí…
 
 
 
 
Cestopis: Albánské poprvé68-71_Page_1
Expedice Albánie a její přípravy začaly už v květnu roku, kdy jsem byl společně s Tomášem Hégrem a Káťou Kohútovou na Helas Rally, o které už jste si mohli přečíst v červencovém vydání. Po Tomášových poutavých vyprávěních ani nebylo o čem přemýšlet. Zvláště když jsem měl možnost do Albánie vyjet s průvodcem jako je on.
Několikrát mi opakoval, pojeď, tohle už nikdy v budoucnu neuvidíš. Tenkrát jsem to ještě nechápal, ale k tomu se ještě dostanu…
 

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

thirteen − two =