Polaris ACE 900 SP: pro odvážné

od
0 komentář

2016-ace-900-sp-titanium-matte-metallic_six6050_2923Když Polaris představoval model ACE, hodně se dbalo na to, aby byl vnímán jako vozidlo pro začátečníky a málo zkušené jezdce. Teď už má v útrobách devítistovku!

 
Původní jednoválcovou třístovku doplnil po necelém půlroce motor ze Sportsmana 570 a aktuálně ještě dvouválec z velkého RZR. S větším jednoválcem už přišly takové věci jako hliníková kola, posilovač řízení nebo brždění motorem (EBS) a to se u 900 SP nemění.
Ze základních třiceti koní se s novou devítistovkou stává už 60 a Polaris tentokrát už nemíří na zelenáče, ale, jak tisková zpráva říká, na výkon orientované zákazníky 🙂
Léty prověřený motor by neměl obtěžovat jezdce žádnými nežádoucími vibracemi – má vyvažovací hřídel. K technickým finesám patří třeba elektronické ovládání škrtící klapky, odpadá tak mechanická vazba s plynovým pedálem stejně jako u velkých RZR.2016-ace-900-sp-stealth-black-3q
Pro vysoký výkon byl uzpůsoben i pohon všech kol, kde jsou zesílené kardany a další. Na podvozku byly dále zesíleny stabilizátory, na zadní nápravu pak ACE 900 dostal dvojitou pružinu. Gumy tu mají už solidní průměr 25 palců, šířka stroje ale pořád ještě zůstala na 48 palcích (122 cm), takže je třeba stejně dobře transportovatelný jako čtyřkolka.
2016-ace-900-stealth-black_six6056_2452Polaris důsledně dělí vybavení svých modelů, aby u těch velkých bylo jasné, že máte v rukách něco víc. ACE 900 SP proto dostává exkluzivní specifické barevné provedení Stealth Black (autolak), které u menších modelů nenajdete, v základu má třeba i dveře, sportovní volant nebo hliníkové ráfky.
Cenu zatím Polaris neuvedl, ale určitě bude nižší než u nás za základní tříkilo…

0 komentář
0

Related Posts

Leave a Comment

11 − eight =