Šikovní kutilové a řemeslníci se přeci jen ještě v Česku najdou. Jeden z nich – Luboš nám poslal fotky a popis svého výtvoru:

Tak takhle vypadal můj stroj, který jsem vlastnoručně vyrobil z toho „co dům dal“. Podvozkové díly jsem použil z auta, tohle konkrétně je stará Lada. Ze zadní nápravy jsem odřezal tak 20 cm nápravy i s bubnem a vevařil to do vyrobeného rámu, kvůli zpátečce a vlastně i lepšímu využití 4kolky jsem použil přídavnou převodovku. Jako nejlepší se mi pořád jeví Trabant, akorát zavařím volnoběžku a diferenciál. Na zadní nápravu, aby nebyla tuhá, protože jezdím víc po cestě, jsem udělal samočinnou uzávěrku, po protočení kola se chytne prostě o zarážku druhé. Pohon od motoru je přes řetěz a přes předlohu do rychla, aby se rychlost dostala aspoň na 100km/hod, i když je fakt, že maximálku jsem si netroufnul otestovat, ale tu stovku v pohodě. Přední ramena jsou celá originál, jenom na odpružení jsem použil zadní motorkové tlumiče, jejich výkon je dostatečný a dá se i regulovat. Zadní centrál je z Hondy, taky stavitelný. Rám je svařený z trubek a rozšiřuje se směrem dozadu, protože jsem do rámu svedl výfuky, čtyři do dvou, ty pak ústí pod sedlem. Brzdy jsou originál a bohatě stačí. Kapotáž je plechová, ale zkouším dát na novou 4kolku aspoň dopředu laminát, ten plech je přece jenom těžký. Motor byl VFR400 a musím říct, že ve srovnání s běžně dostupnými 4kolkami, které jsem měl možnost zkusit to bylo dělo a jeho 60 koní si s těmi tak 230 kg, lehce poradilo. To je asi tak všechno, jestli Vás to bude zajímat, pošlu foto nové stavby z CB500 až ji dodělám.

Zatím ahoj Luboš

no images were found

2 Komentáře
0

Related Posts

Leave a Comment

seventeen − fifteen =