Světe div se, i taková ikona, jako je Yamaha Raptor dostává pro příští rok pár drobných vylepšení, aby se neřeklo. Není toho moc, ale buďme rádi, že aspoň něco…
Změny se týkají všech verzí sedmistovky – tedy Raptor 700, 700R i 700R SE. Tentokrát to není jenom o nové grafice na plastech a nových barvách, ale sahalo se to techniky. A to hlavně do motoru! Ten by měl být od další sezony o poznání ostřejší – komprese se totiž zvýší z 9,2:1 až na 10,0:1 a to není zrovna málo. Souvisí s tím samozřejmě nový píst a nový tvar spalovacího prostoru, časování vaček, nové palivové mapy pro vstřikování atd. Yamaha zdůrazňuje i možnost připojení Raptora na diagnostiku pro snazší servisování.
To není všechno – revize potkala i podvozek, kdy výrobce slibuje vyšší komfort a menší náchylnost k dorazům. Navíc přichází na předek nové gumy. A poslední novinkou je použití trvanlivějšího X-kroužkového sekundárního řetězu.
Předchozí článek