I když u nás se ještě ani pořádně nezabydlel, tak v Americe už má RZR XP 1000 za sebou celou řadu přestaveb. Jednu hodně zajímavou vidíte na fotkách.
Tenhle projekt se jmenuje El Diablo (pro totální analfabety = Ďábel) a má ji na svědomí firma TMW. Myšlenka ohledně RZR 1000 na začátku byla jednoduchá, chce to víc koní a pokud možno i řazení. Experti ze spřátelené firmy Weller Racing navrhli motocyklový motor z Kawasakii ZX-14. Proti Polarisu celkem změna – čtyřválec, 1441 ccm a hlavně 200 koní a šestikvaltová převodovka! Pro UTV obrovská porce koní a navíc spousta zábavy s řazením a vytáčením motoru. Ve Weller Racing upravili motor pro použití v RZR (dva výfuky Muzzy, Power Commander…) – jde v porovnání s jinými o poměrně dostupnou úpravu. RZR navíc přišel o přední náhon, takhle s tím bude víc srandy!
V TMW postavili novou odolnější klec doplněnou o čelní okno, což je v poušti docela vhodná výbava… Širší blatníky a prahy dodala značka Glazz Craft, od Lonestar tu je rozšíření náprav, stabilizátor a úprava odpružení (přeplanžetování originálních tlumičů), přičemž teď je zdvih kola skoro 50 cm! Uvnitř jsou nové sedačky Triple X doplněné o pořádné pásy Simpson.
Všechno završily pouštní gumy Fullerton Sand Sports s průměrem 28 palců nazuté na beadlocky od HiPer Racing.
Zdroj: www.utvguide.net
Předchozí článek